به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    انواع لنزهای عینک ایمنی

    آشنایی با انواع متفاوت عینک مناسب برای شرایط و موقعیت های خاص میتوانید چشمان خودرا از آسیب دور نگه دارید.

    افراد زیادی با توجه به خطرات محیط کارشان از استفاده از تجهیزات ایمنی و عینک محافظ سر باز میزنند.

    رعایت نکات ایمنی و ابزار حفاظتی مناسب از ارکان اصلی شروع هر فعالیتی به حساب می آید و شناخت درست از این ابزار کارگران را به سمت استفاده از آنها هدایت میکند در این میان شناخت خطر های کارگاهی و پیامدهای عدم استفاده از تجهیزات ایمنی وظیفه متخصص HSEمی باشد تا ابزار مناسبی را در اختیار کارگران قرار دهد. برای خرید عینک ایمنی مناسب و انتخاب درست لنز عینک ایمنی با ما همراه باشید.

    انواع لنز

    قبل از اینکه انواع عینک و ابزارهای حفاظتی چشم را توضیح دهیم لازم است انواع لنز را بشناسیم. بعصی از لنز ها شفاف هستن و بعضی دیگر رنگی از جنس های مقاوم با کاربردهای متنوعی در ساخت عینک استفاده میشود.

    1- لنز شفاف و بی رنگ

    لنز شفاف متداول ترین نوع لنز برای ساخت عینک هستند که از جنس پلی کربنات که مقاومت خوبی دارند ساخته میشودو به صرفه هم هست که در دو نوع uv400 و معمولی عرضه میگردداین لنز ها دید کاربر را کم نکرده و رنگ طبیعی را حفظ میکندبا توجه به ماده بکار رفته در لنز مقاومت آن نیز متفاوت است عموما استفاده از عینک با این لنز برای کارهای عمومی و برای کارهای پاشش و خطر برخود براده با چشم استفاده میشوداین نوع عینک ها در مقابل پرتو لیزر جرقه و ... مناسب نیست.

    ۲- لنز قطبی

    این نوع لنز برای کم کردن آ سیب اشعه های خورشیدی، جلوگیری از کاهش دید در محیط مرطوب و برفی مورد استفاده قرار میگیرد. مصرف کننده لنز قطبی ممکن است در تشخیص رنگهای طبیعی دچار مشکل شود ولی از دقت بالایی بهره مند می باشد. این لنز برای استفاده در محیط با نور بالا و یا در معرض نور شدید خورشید مناسب است، مانع اذیت چشم در دراز مدت می شود و از چشم های حساس به نور مراقبت میکند

    3-لنز کهربایی

    رنگ لنز قرمز کهربا در عینک های ایمنی،وضوح در دید را کم میکند و برای کار در نور کم مناسب است. کار دراز مدت با مانیتور ، کار در محیط نور آبی از جمله موارد استفاده از این نوع لنز است . این نوع لنز ها به طور کلی مقاومت چندانی در مقابل عوامل فیزیکی ندارند.

    4- لنز آبی

    از لنزهای آبی در شرایط کاری که غلظت بالایی از بخار سدیم یا نور زرد وجود دارد مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین ،این عینک ها در کارخانه های فرآ وری مواد غذایی  یا صنایع نیمه هادی استفاده میشود و لنز های آبی برای کسانی که مجبور هستن ساعات طولانی با نمایشگر کار کنند اصلا مورد استفاده قرار نمیگیرد .

    5- لنز آیینه ای

    این لنز برای عینک هایی  که نور های آفتابی و اشعه های خطرناک  میگیرند مناسب است  این لنزها در مکان های مرطوب،ماسه ای و برفی مورد استفاده قرار میگیرد . در هنگام تولید به ضد خش بودن و مقاومت این لنز دقت زیادی میشود.

    6-  لنز سبز

    عینک با لنز سبز رنگ تاریک ترین عینکی است که برای عدم ورود اشعه مادون قرمز (IR) و تابش الکترومغناطیسی (EMR) بکار می رود.

    البته این تشعشعات برای چشم انسان مرئی نیست ، اما ضرر های زیادی برای چشم در بر دارد و از این رو باید افرادی که با دستگاه های که دارای اشعه مادون قرمز زیادی هستن کار میکنند مورد استفاده قرار گیرد.نوع خاصی از این عینک ها در زمان کار با دستگاه های جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد

    عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

    عینک ایمنی

    malihe
    شنبه 29 شهريور 1399 - 22:40
    بازدید : 397

    ویژگی لباس کار مناسب

    همه ی اشخاصی که شغلشان در کارگاههای صنعتی است مطلوب است که از لباس کاری که استفاده می کنند با کارشان متناسب باشد. پوشیدن لباس کار به منظور حفاظت از اتفاقات بیرونی و مشکلات خارجی می باشد.

    لباس کار انواع گوناگونی دارد،اما نکته ای که حائز اهمیت است، لباس کار بایستی همه بدن را بپوشاند حتی دست ها و پاها نیز پوشانده باشند، فقط در مورد های خاص اشکالی ندارد. لباس کار معمولا مدلش به صورت بلوز شلوار،یا کاپشن شلوار و یا به شکل کامل سرتاسری یا 2 تکه می باشد.

    جنس پارچه ای که برای تولید لباس کار مصرف شده خیلی مهم است، به شکل معمول بایستی از جنس پلی استر پنبه،ویسکوز،فلامنت،کتان و یا مخلوط آنها باشد، البته در لباس کار هایی که در مکان های ویژه مانند صنایع مواد شیمیایی استفاده می شوند. هر چقدر مقدار الیاف پارچه طبیعی تر باشند مبادله حرارتی مطلوب تر و راحت تر است.اغلب لباس کارها 70 درصد پنبه و 30 درصد پلی استر می باشد.برای کار هایی که افراد در معرض حرارت زیاد قرار می گیرند بایستی در لباس کارهایشان 90 درصد پنبه باشد.

    اگر قصد دارید از لباس کار در فصل گرما استفاده کنید به این نکته ها توجه کنید:

    مطلوب است لباس کار به صورت دوبنده باشد یعنی یک شلوار و دو بند برای قسمت بالایی بدن که به شلوار متصل است، مدل دیگری وجود دارد که قسمتی از جلو و پشت را پوشش می دهد و می توان فقط یک تی شرت تن کرد و باعث می شود خیلی تعریق نکنند. جنس پارچه آن این امکان را دارد که کتان،لی،کجراه و یا هر جنسی باشد فقط بایستی درصد پلی استر پایین تر باشد. هر چقدر درصد نخ در پارچه لباس کار بیشتر باشد موجب بیشتر شدن جریان هوا می شود و مانع تعریق زیاد می شود.مطلوب تر است اگر از لباس کار دو تکه استفاده می کنید دارای دکمه باشد چون زیپ دار در آفتاب داغ می شود، مثل روپوش.

    ویژگی های لباس کار:

    لباس کار گشاد یا تنگ نخرید سعی کنید متناسب با سایزتان باشد.

    اگر به خاطر وضعیت کاری بایستی همیشه آستین لباس را تا بزنید مطلوب است لباس کاری که برگزیدید آستین کوتاه باشد.

    در جاهایی که ماشین آلات وجود دارد لباس کار نباید به هیچ عنوان پارگی با جای باز داشته باشد.

    مطلوب است به لباس کار هیچ گونه وسایلی وصل یا آویزان نباشد،مانند ساعت،کلید،زنجیر و

    به منظور مکانهایی که به خاک و گرد و غبار آلوده هستند از لباس کارهایی که جیب ندارد و لبه دار نیستند استفاده کنید.

    اگر لباس کار به شکل یکسره باشد و همه دکمه های آن باز نباشد خیلی مطلوب است.

    به غیر از موقعیتی که مطلوب است آستین لباس کوتاه باشد،آستین را نبایستی تا بزنید.

    دوخت لباس کار باید محکم باشد و درزهای آن بایستی دو بار چرخ شده باشند.

    لباس کاری که می خواهید برای شغل خود انتخاب کنید اول از همه شرایط محیط کارتان را ارزیابی کنید سپس با توجه به این ویژگیهایی که گفته شد لباس  کار خود را بخرید. نکته ای دیگر که حتما متناسب با سایز خودتان باشد.

    خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. فروشگاه ایمن ترافیک کالا این امکان را برای شما فراهم نموده است که انواع لباس کار با تنوع بالا و کیفیت عالی را ببینید و انتخاب کنید. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    لباس کار

    malihe
    جمعه 28 شهريور 1399 - 23:22
    بازدید : 457

    تجهیزات ایمنی ساختمان

    امروزه اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی ساختمان به قدری از ارزش بسیار والایی برخوردار است که بدون رعایت کردن هر کدام از بخش های و بندهای آن، قطعا کار ساخت و ساز توسط ماموران و مسئولان بازرسی توقف خواهد شد.

    به همین جهت برای ادامه و روند کارهای ساخت و سازی و حفاظت از نیروی کار توصیه می شود که تمام نکات مربوط به ایمنی را در ساختمان خود فراهم کرده و سپس کار را شروع کنید تا واقعیت ضرب المثل اول ایمنی و بعد کار به به سرانجام برسد. شما می توانید تمام تجهیزات مربوط به ایمنی ساختمان خود را به راحتی از وب سایت پیش روی خود تهیه خریداری کرده و آن را طبق استاندارد های تعریف شده در ساختمان سازی جدید خود مورد استفاده قرار دهید همچنین می توانید در صورت بروز هرگونه سوالی نیز با همکاران ما در تماس بوده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

    ایمنی در ساختمان سازی

    از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به ایمنی ماشین آلات مورد استفاده اشاره کرد که کارفرمایان و پیمانکاران بایستی در وهله اول به این امر توجه داشته باشند و از مهمترین خطراتی که می تواند از ماشین آلات به کارگران برسد و بایستی تجهیزات ایمنی ساختمان را در این خصوص به کار گرفت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    خطرات حرارتی

    خطرات ناشی از ارتعاش

    خطرات الکتریکی

    خطرات مکانیکی

    خطرات ناشی از صدا

    خطرات ناشی از مواد و اجسام

    با پیشگیری های لازم و خرید تجهیزات ایمنی ساختمان مناسب می توان از بروز اتفاق های ناخواسته و ناگوار جلوگیری لازم را داشته باشیم.

    حفاظت فردی

    از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به حفاظت فردی اشاره کرد که ر این بخش بایستی ایمنی کارگران را در نظر داشته باشید و تمام امکانات مربوط به ایمنی آنها را فراهم کنید. از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان برای کارگران می توان به مواردی از جمله لباس کار، کلاه ایمنی، گوشی ایمنی، دستکش و کفش ایمنی اشاره کرد. تمام کارفرمایان بایستی توجه لازم را در خصوص تجهیزات ایمنی ساختمان برای کارگران خود را جدی گرفته و به تعداد آنها اقدام به خرید و تهیه تجهیزات و اقلام مذکور داشته باشند.

    البته در نظر داشته باشید که از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به نصب و تعبیه کمک اولیه اولیه در قیمت های مختلف ساختمان می باشد که در صورت نیاز دسترسی راحت تری را داشته باشند. حفاظت فردی از مهمترین آیتم های مورد توجه در تجهیزات ایمنی ساختمان می باشد چرا که جان انسان از تمام دارایی های موجود در جهان با ارزش می باشد و همین امر نیز سبب وضه این قوانین در در اتحادیه های گوناگون شده است. فقط خرید تجهیزات ایمنی ساختمان کافی نبوده و شما بایستی نحوه استفاده و آموزش های لازم را برای کارگران ارائه دهید تا آنها بتوانند به شکل درست و صحیح اقدام به از استفاده از تجهیزات ایمنی ساختمان داشته باشند.

    تجهیزات ایمنی ساختمان

    از دیگر مهمترین آیتم های مربوط به تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به ایمنی مواد اشاره کرد که تمام پیمانکاران موظفند نکات و دستورالعمل های مربوط به آن را در رعایت کنند. منظور از تجهیزات ایمنی ساختمانی مواد استفاده از لوازم مصرفی، ابزار آلات، قطعات یدکی و مواد اولیه ساختمان سازی می باشد که بایستی تخلیه و بارگیری این مواد طبق اصول های مندرج در آیین نامه ها بوده و هیچ گونه مشکلاتی را برای کارگران به وجود نیاورد. تجهیزات ایمنی ساختمانی مواد می تواند یکی از موارد زیر اشاره کرد:

    انبار کردن مواد اولیه در یک فضای بسیار مجزا

    مشخص کردن مواد خطرساز

    طبقه بندی و جداسازی تمام اقلام مورد نیاز که علاوه بر ایمنی سبب سهولت دسترسی نیز خواهد شد.

    خرید تجهیزات ایمنی ساختمان

    اگر می خواهید بدون بروز اتفاق ناگواری، ساختمان و ساخت و ساز خود را انجام دهید توصیه می نیم که در گام اول اقدام به خرید و تهیه تجهیزات ایمنی ساختمان داشته باشید تا با خیال راحت اقدام به این کار داشته باشید. در صورت رعایت کردن تمام نکات مربوط به ایمنی ساختمان می توانید از جریمه های سنگین ماموران و بازرسان نیز در امان بوده و هزینه های خرید تجهیزات ایمنی ساختمان را جبران نمایید.

    ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

    تجهیزات ایمنی

    malihe
    شنبه 22 شهريور 1399 - 13:35
    بازدید : 409

    خرید آینه محدب ترافیکی

    آینه محدب ترافیکی رانندگی تک چشم یا آینه مخصوص کد 17، برای افزایش دید رانندگان و با مجوز سازمان راهنمایی و رانندگی مورد استفاده قرار می گیرد. آینه محدب تک چشم با توجه به نیاز رانندگان در دو قسمت قابل نصب می باشد:

    1- در زیر آینه جلوی خودرو از داخل نصب می گردد که زاویه آن به نحوی است که از ستون جلو سمت راست تا ستون وسط سمت راست راننده را پوشش می دهد.

    2- بر روی شیشه عقب از داخل، که محل نصب پایه آن در بالای گوشه سمت راست شیشه عقب 15 سانتیمتر به چپ و 15 سانتیمتر به سمت پایین نصب میگردد و زاویه آن به نحوی است که سمت چپ خودرو را از ستون عقب چپ تا ستون وسط سمت چپ پوشش دهد

    آینه

    آینه محدب ترافیکی قطر 60 دارای قیمت مناسبی است. این آینه در مواقعی که احتمال کمتری برای ضربه دیدن آینه ترافیکی وجود دارد، از آینه ترافیکی شیشه ای استفاده می شود.سایز استاندارد آینه محدب که در پارکینگ ساختمان ها استفاده می شود آینه محدب قطر 60 سانت می باشد. همچنین می توان از سایز های 40، 50 و 70 سانت نیز استفاده نمود.

    آینه

    آینه محدب فریم دار پلی کربنات قطر 60 دارای انواع شیشه ای و پلی کربنات هستند . آینه محدب شیشه ای از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. آینه محدب ترافیکی پلی کربنات نشکن بوده و همچنین شفاف تر و با دید مناسب تری می باشد.سایز استاندارد آینه محدب که در پارکینگ ساختمان ها استفاده می شود آینه محدب ترافیکی فریم دار پلی کربنات قطر 60 می باشد. همچنین می توان از سایز های 50 و 70 سانت نیز استفاده نمود.

    آینه

    آینه محدب فریم دار پلی کربنات قطر 80 یکی از بهترین انواع آینه های محدب ترافیکی است که برای ایجاد میدان دید کافی، طراحی و ساخته شده است. آینه ترافیکی با گسترش میدان دید، تمام نقاط کور را برطرف می کند و اجازه می دهد کاربر، یا راننده بتواند دیدی وسیع در تمام زوایا داشته باشد.آینه ترافیکی و جاده ای پلی کربنات، بدنه ای نشکن و بسیار مقاوم دارد که می تواند به راحتی تغییرات دما در طول سال و همچنین آسیب های احتمالی ناشی از قرار گرفتن در فضای آزاد را تحمل کند. آینه ترافیکی از ضخامت مناسبی برخوردار است و همین مساله استحکام این محصول را تشدید می کند.

    آینه

    آینه محدب ترافیکی فطر 70 دارای انواع شیشه ای و پلی کربنات هستند. آینه محدب ترافیکی پلی کربنات، نشکن بوده و شفاف تر و با دید مناسب تری نسبت به نوع شیشه ای می باشد. آینه محدب شیشه ای دارای قیمت ارزان تر بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.سایز استاندارد آینه محدب که در پارکینگساختمان ها استفاده می شود آینه محدب قطر 60 سانت می باشد. همچنین می توان از سایز های 50 و 70 سانت نیز استفاده نمود

    آینه

    آینه محدب و مقعر کاریکاتوری برای بازی و سرگرمی طراحی شده است. ابعاد محتلفی از آن وجود دارد و هر کدام از آنها فرم بدم را به شکل خاصی در می آورد. 

    آینه

    malihe
    يکشنبه 2 شهريور 1399 - 15:47
    بازدید : 441

    خرید بشکه ترافیکی

    بشکه ایمنی85 سانتی را به عنوان جداکننده در خروجی بزرگراهها و خیابانها به جهت مشخص نمودن نمای مسیر، استفاده می کنند . بشکه ترافیکی در اندازه ها و سایز های مختلف  و بر حسب مقدار ماده تزریق شده به آن تولید می گردد. ایمن ترافیک کالا، بشکه ترافیکی 85 سانتی را معرفی می کند. این محصول، جهت ایمن سازی راه بند های عمرانی بسیار مناسب می باشد.

    بشکه

    بشکه ایمنی7کیلویی در خروجی بزرگراهها و خیابانها جهت نمای مسیر استفاده می شود . این محصول در اندازه ها و سایز های مختلف و بر حسب مقدار ماده تزریق شده به آن تولید می گردد . بشکه ایمنی ترافیکی7 کیلوییمناسب جهت ایمن سازی راه بند های عمرانی می باشد .

    بشکه

    بشکه ترافیکی105سانتی متری یکی از تجهیزات ترافیکی به شمار می آید، امروزه تجهیزات ترافیکی که شامل جداکننده ترافیکی و یا جداکننده ایمنی است که کمک شایانی به کنترل ترافیک، جلوگیری از تصادفات و آسیب های ناشی از آن کرده است. همان طور که می دانیدیکی از تجهیزات ایمنی ، بشکه ایمنی 105 سانتی متری است. جنس بشکه ایمنی 105 سانتی متری مواد پلی اتیلن فوق العاده با کیفیت و درجه یک می باشد.

    بشکه

    تولید کننده بشکه پلاستیکی ترافیکی با در نظر گرفتن اصلاحات محیط زیستی در تولید بشکه ترافیکی از پلی اتیلن مرغوب سنگین با گرید مناسب استفاد ه کرده است. رنگ زرد به کار رفته در طراحی بشکه های ایمنی ترافیکی باعث جلب توجه رانندگان محترم از فاصله زیاد می شود. این رنگ قوی در شب نیز انعکاس کننده قوی نور است و مناسب ترین جدا کننده خیابان برای محیط های کم نور می باشد.

    بشکه

    بشکه ترافیکی ایمنی، نوعی از جداکننده ها است که برای مسدود و محدود کردن مسیرها به طور موقتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با بهره گیری از متریال مناسب و در حجمی حساب شده، طراحی گشته و تمامی استانداردهای ساخت در تولید آن رعایت شده است.

    بشکه

     

    malihe
    يکشنبه 2 شهريور 1399 - 14:53
    بازدید : 441

    خرید عینک ایمنی

    عینک جوشکاری شفاف از جمله عینک های ایمنی است که از چند جنبه توانسته خود را محصولی خاص و کاربردی معرفی کند. بهره گیری از مواد اولیه استاندارد و مناسب، طراحی ارگونومیک و پوشش کامل چشم ها و اطراف آن و در نهایت، بدنه ای کاملا شفاف که به کاربر اشراف و دید کاملی به محیط و ابزار مورد استفاده می دهد.

    عینک

    عینک ایمنی ضد گرد و غبار پارکسون با طراحی استاندارد و پوشش دهی کامل چشم می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای محیط های تجاری، کارگاه های تولید مبل و لوازم چوبی، تراشکاری، کارهای عمرانی و ساختمانی و ... باشد. وزن عینک پارکسون حدود 43 گرم است که برای افراد خستگی در پی نخواهد داشت.

    عینک

    شیشه عینک ایمنی شفاف پارکسون از پلاستیک شفاف با وضوح بالا است و قاب نیم فریم زیبای آن از پلاستیک فشرده تولید شده. قابل ذکر است که بر طبق استاندارد عینک ایمنی، دارای کناره های محافظ نیز است. تولید کننده عینک ایمنی در خصوص ویژگی های عینک ایمنی پارکسون می گوید: استفاده از این عینک ایمنی راحت است و بخار نمی کنی. سبک است و مزاحمتی برای کارگر ندارد.

    عینک

    از موارد قابل توجه در خصوص عینک جوشکاری استاندارد ، وزن آن است. عینک جوشکاری سفید با وزنی حدود 50 گرم از جمله عینک های سبک می باشد. کاربرد اصلی عینک جوشکاری مورد بحث، محافظت از چشم ها در برابر نور جوشکاری است.

    عینک

    امروزه استفاده از لیزر در بسیاری از زمینه های صنعتی و پزشکی توسعه پیدا کرده است. اما همان طور که می دانیم اشعه های ساطع شده از دستگاه های لیزر، تأثیر بدی بر روی بینایی خواهد داشت و باعث ایجاد مشکلات چشمی می شوند. بنابراین به پزشکان و اپراتورهای دستگاه هایلیزر و بیمارانی که در معرض اشعه ها قرار دارند استفاده از عینک ضد لیزر توصیه می شود.

    عینک

    عینک محافظ چشم صنعتی و پزشکی ارائه شده در ایمن ترافیک کالا بسیار محکم و با دوام است و طراحی این عینک کار با لیزر بر اساس آخرین استانداردها صورت گرفته می باشد. تمامی متریال به کار رفته در تولید عینک محافظ لیزر صنعتی و پزشکی از نوع با کیفیت ترین مواد بوده و به راحتی روی چشم های شما قرار می گیرد.

    عینک

    malihe
    شنبه 1 شهريور 1399 - 1:53
    بازدید : 499

    آبخوری پارکی

    در میان تجهیزات متعدد مبلمان شهری، این بار نوبت به معرفی آبخوری پارکی  می رسد. آبخوری از گذشته های دور تا به امروز در میان گروه های مختلف جمعیتی وجود داشته است. قدیمی ترین شهرها در کنار منابع آب شکل گرفته اند و مردمان کوچ نشین همواره در نزدیکی چشمه ها و رودخانه ها سکنی گزیده اند. این شواهد حیاتی بودن مسئله آب را برای انسان بیان می کند. امروزه با وجود تغییر سبک زندگی انسان ها و در دسترس بودن آب در منازل و فروشگاه ها، بازهم وجود آبخوری در نقاط مختلف شهر نیاز خواهد بود. آبخوری برای افزایش سطح رفاه شهروندی طراحی شده و باید در نقاط مناسبی از سطح شهر نصب شود. آبخوری در واقع قطعه ای سنگی، فلزی و یا بتنی است که آب تصفیه شده را در اختیار عابرین قرار می دهد. این تجهیزات که در گذشته با نام های دیگری شناخته می شدند، امروزه آبخوری نامیده شده اند.

    نقش آبخوری در نقاط مختلف شهر

    تصور کنید در یک روز آفتابی در حال قدم زنی در یکی از مسیرهای ویژه پیاده روی شهری هستید. طبیعی است که یک پیاده روی طولانی شما را خسته و تشنه کرده است. حال اگر در این مسیریک سیستم آبخوری شهری وجود داشته باشد، دیگر نیازی به پیمودن مسافت بیشتری برای خریدیک بطری آب نخواهید داشت. همچون نیمکت شهری، چراغ روشنایی خیابان و سطل زباله، وجود آبخوری نیز در مناطق مختلف شهری لازم و حیاتی است. آبخورییکی از مهمترین نیازهای اساسی انسان را تامین می کند. از این رو لازم از در مناطق مختلف شهر نصب شود. افرادی که روزانه در مناطق مختلف شهری مشغول پیاده روی و یا دوچرخه سواری هستند، برای رفع تشنگی خود به این منابع آب نیازمندند. از این رو مسئولین برای براورده کردن این نیاز، با شناسایی نقاط مناسب، اقدام به نصب آبخوری شهری در این مناطق نموده اند. در واقع هر شهری باید به تعداد کافی مجهز به آبخوری شهری باشد.

    بهترین آبخوری ها از چه جنسی هستند؟

    در هر پارک، تفرجگاه، پیاده رو، زمین بازی و ورزش و محوطه های تجمع عمومی، نصب آبخوری الزامی است. این تجهیزات برای نصب در اماکن عمومی ساخته می شوند. از این رو موادی که برای ساخت آنها انتخاب می شود، باید از استحکام و طول عمر بالایی در برابر عوامل محیطی برخوردار باشد. معمولا آبخوری هایی که در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، از جنس فلز، بتن و یا سنگ ساخته می شوند. هر یک از این مواد مزایا و معایب خاص خود را دارند. جنس آبخوری تاثیر مهمی در قیمت، زیبایی و دوام آن خواهد داشت. به سبب فراوانی مصالح معدنی در ایران، استفاده از انواع تجهیزات مبلمان شهری بتنی به صرفه تر خواهد بود. از طرفی استحکام و دوام این تجهیزات به نسبت سایر مواد فلزی و چوبی بیشتر است. وجود این دلایل کافی است تا سازندگان آبخوری شهر مجاب شوند از مواد بتنی برای ساخت این تجهیزات استفاده کنند.

    کلام آخر

    آبخوری از جمله مهمترین انواع مبلمان شهری در پارک های به شمار می آید. نصب درست و اصولی آبخوری در مکان مناسب آرامش و آسایش شهروندان را فراهم می آورد. در خرید آبخوری باید به شرایط آب و هوای شهر دقت داشته باشید. در ضمن آبخوری باید با دیگر مبلمان شهری نصب شده در پارک از لحاظ رنگ و طراحی هماهنگی داشته باشد. قیمت آبخوری نیز بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن و شیرآلات به کار رفته متفاوت خواهد بود. ایمن ترافیک به عنوان تولید کننده انواع مبلمان شهری و آبخوری مجموعه مناسبی از انواع آن را گردآوری نموده است. برای مشاهده مدل ها می توانید به ادرس سایت مراجعه نمایید. ایمن ترافیک کالا  تولید کننده انواع  مبلمان شهری می باشد. این برندد با تولید انواع آبخوری و فروش بی واسطه آن، بهترین انواع آبخوری را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

    آبخوری

    malihe
    پنجشنبه 13 شهريور 1399 - 15:21
    بازدید : 383

    آینه محدب ترافیکی

    ساختار آینه محدب ترافیکی به شکلی است که اجسام را نزدیک تر از آنچه هستند نشان می‌دهد. همین باعث می‌شود اشیائی که در دور دست قرار دارند بهتر دیده شود. از این خاصیت آینه محدب در تولید تجهیزات ترافیکی استفاده می‌شود. آیینه محدب در مکان ها، جاده و خیابان هایی نصب می شود که دیدن خودروهای روبرو با سختی امکان پذیر است. در جاده هایی که پیچ های تندی دارند استفاده از این آینه ، خودروهای لاین مقابل را از نقطه کور رانندگان خارج می کند. نصب آینه محدب در محل مناسب باعث کاهش تعداد تصادفات خواهد شد، مخصوصا در جاده ها که سرعت خودروها زیاد است. این نوع تجهیزات ترافیکی ساختار پیچیده ای ندارد به طوری که از یک آینه محدب گرد و یا مستطیل ساخته شده است که در بعضی اوقات برای آنها فریم نیز طراحی می‌شود.

    آینه محدب براساس شکل

    همه ما اکثر آینه های محدب ترافیکی و پارکینگ را به شکل دایره دیده ایم اما در صورتی که نیاز باشد کارگاه تولید آینه محدب می‌تواند آن را به شکل مستطیل نیز طراحی نماید. قیمت آینه محدب مستطیل نسبت به انواع ساده آن بیشتر است زیرا تنظیم قطر و میزان فرورفتگی در آن پیچیده تر خواهد بود. آینه محدب مستطیل بیشتر در انبارهای بزرگ و برای راهنمایی رانندگان لیفتراک نصب می‌شود. ابعاد این آینه بسته به نیاز متفاوت است و قدرت انتخاب مناسبی برای خریدار در نظر گرفته شده است.

    نصب آینه محدب ترافیکی

    در زمان خرید انواع آینه محدب با پارامتری روبرو می‌شوید که قطر آینه را مشخص می‌کند. دانستن و تخمین قطر آینه محدبی که بتواند دید کامل را به راننده بدهد در زمان نصب اهمیت زیادی دارد. دانستن این موضوع که به هر میزان قطر آینه محدب بیشتر باشد فواصل دورتری را به شما نمایش می‌دهد کمک می کند بتوانید بهترین قطر آینه را انتخاب نمایید. اصولا در جاده های پر پیچ و خم که سرعت خودروها زیاد است از آینه های محدب با قطر 80 و 90 سانتیمتری استفاده می‌شود. اما در پارکینگ ها می توانید از آینه محدب با قطر 30 تا 70 سانتیمتر نیز استفاده نمایید. البته در نصب آینه محدب باید مسیر تابش نور را نیز در نظر گرفته و آینه را در زاویه ای قرار دهید که نور مستقیم در آن نتابد زیرا باعث اذیت شدن چشم راننده شده و احتمال تصادف را افزایش می‌دهد. البته بهترین کار استفاده از آینه محدب ابرودار است.

    کلام آخر

    خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در نقاط کور پارکینگ، جاده و خیابان ها از الزامات به حساب می آید. باید دقت داشته باشید که آینه مناسب برای محیط را خریداری نموده و در مکان مناسب نصب نمایید. اگر قصد نصب آینه محدب ترافیکی در جاده های شهری و برون شهری را دارید بهتر است از انواع پلی کربنات و فریم دار آن استفاده کنید. اما در محیط های بسته می توان از انواع آینه محدب شیشه ای بدون فریم نیز استفاده کنید. قیمت آینه محدب پلی کربنات بیشتر از انواع شیشه ای است؛ اما ماندگاری بیشتری نیز دارد. در صورت نیاز به مشاروه در مرد انتخاب آینه محدب می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی، انواع آینه محدب پارکینگ را نیز در فروشگاه اینترنتی خود عرضه می دارد.

     


    آینه محدب

    malihe
    پنجشنبه 13 شهريور 1399 - 16:13
    بازدید : 394

    عینک ایمنی

    افزایش جمعیت، افزایش نیازها و تغییر سبک زندگی بشر سبب شده است بشر برای تامین خواسته های خود به سمت صنعتی شدن متمایل شود. امروزه هر فردی در زندگی روزمره به نوعی با تجهیزات و ابزار صنعتی در ارتباط است. کار با تجهیزات صنعتی ممکن است برای افراد خطر آفرین باشد. از این رو استفاده از تجهیزات ایمنی، لازمه سلامت و طول عمر فرد خواهد بود. ابزاری نظیر کفش ایمنی، کلاه و لباس ایمنی و عینک ایمنی باید متناسب با نوع شغل انتخاب شوند. از حساس ترین اعضای بدن چشم ها هستند که در حین کار باید به سلامت آنها توجه کنیم. ورود ریزترین ذره آلودگی به چشم دید را مختل می کند و ممکن است باعث آسیب به چشم شود. اینجاست که عینک ایمنی جایگاه پر اهمیتی پیدا می کند. در ادامه با مشخصات و استانداردهای انواع عینک ایمنی و کاربردهای هریک بیشتر آشنا خواهید شد.

    کاربرد عینک ایمنی

    عینک ایمنی محدوده وسیعی از کاربردها را در میان مشاغل مختلف دارد. انواع فعالیت های هنری، تعمیراتی، ساخت و فعالیت های درمانی هریک به نوعی نیازمند تجهیزات عینک ایمنی هستند. اغلب مشاغلی که باید از عینک ایمنی استفاده کنند، شامل برشکاری و تراشکاری، جوشکاری، فعالیت های ریختگری و ... است. در محیط های کاری باید با تجهیزات کنترل گر، آسیب های احتمالی چشمی را به حداقل مقدار ممکن رساند. سپس برای رعایت اصولی ایمنی و اطمینان بیشتر کارکنان را موظف به استفاده از عینک ایمنی نمود. همچنین در حین موتورسواری، دوچرخه سواری و کوهنوردی باید با استفاده از این عینک ها از چشم محافظت نمود. دندان پزشکی که در حال انجام کارهای تخصصی است، باید برای حفظ سلامت خود از تجهیزات ایمنی نظیر عینک ایمنی استفاده کند. افرادی که به طور دائم در حال کار با مواد شیمیایی هستند، حتما بایداز این تجهیزات برای حفظ سلامت خود استفاده کنند. خرید عینک ایمنی باید با توجه به نوع شغل و نوع خطرات احتمالی در محیط انتخاب شود.

    استاندارد طراحی عینک ایمنی

    برای ساخت عینک ایمنی استانداردهای مختلفی تعریف شده است که مهمترین آنها دو استاندارد معروف جهانیANSI آمریکا و CE اروپایی هستند. مطابق با این استانداردها، یک عینک ایمنی مناسب باید در برابر پرتاب ذرات پر شتاب به عنوان سدی محافظ عمل کند. همچنین درجه پایینی از کدر بودن برای این عینک ها در نظر گرفته می شود که به دلیل محدود کردن عبور پرتوهای مضر است. استاندارد ANSI Z87.1 تنها عینک هایی را به عنوان محافظ تایید می کند که مجهز به لنزهای پلاستیکی مقاوم و شیشه های سخت شده باشند. این عینک ها مقاومت بالایی در برابر اصابت انواع ذرات خواهند داشت. در این استاندارد تنها نوع جنس لنز مورد بحث قرار نمی گیرد. بلکه نوع و جنس قاب عینک هم باید مورد تایید قرار بگیرد. قاب عینک بایدیکپارچه، بدون منفذ و سازگار با پوست باشد.

    کلام اخر

    عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع عینک ایمنی تلاش دارد برندهای معتبر جهانی را نیز در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند.

    عیتک ایمنی

    malihe
    چهارشنبه 12 شهريور 1399 - 17:50
    بازدید : 362

    مشخصات فنی بشکه ترافیکی

    بشکه ایمنی در مسیرها و مکان های حادثه خیز مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر هشدار دهنده بودن، در هنگام تصادفات نیز تاثیرات بسیار زیادی بر کاهش تلفات خواهد داشت. بشکه ایمنی در سایز ها و با مشخصات فنی مختلفی تولید و استفاده می شود که در این قسمت در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم.

    مشخصات عمومی بشکه ایمنی

    بشکه ترافیکی معمولا با قطرهاییکسان و در اندازه های مختلفی چون کمتر از ۱۰۰ سانتی متر، ۱۰۵ سانتی متر و بیشتر از ۱۰۵ سانتی متر و بسته به خواسته پیمانکاران و نوع استفاده از این وسایل تولید می شود. در قسمت بالای این بشکه نیز از شبرنگ های خاص و به اصطلاح مهندسی استفاده می شود که به خوبی از فاصله دور آن را به نمایش در می آورد. مواد اولیه به کار رفته در بشکه ترافیکی از نوعی مواد پی وی سی می باشد که به نوعی پلیمر بوده و در آن از انتی استاتیک و انتییووی استفاده شده است. این مواد به علت داشتن خاصیت مقاومت و انعطاف پذیری بالا می توانند برای این کار بسیار مناسب باشند.

    ویژگی های ساختاری بشکه ایمنی

    از ویژگی های بشکه ترافیکی می توان به خاصیت ضربه گیری بالای آن اشاره کرد که می تواند باعث کاهش تلفات جاده ای شود. دارای طول عمر و استقامت زیاد می باشد و در شرایط مختلف قابلیت به کارگیری دارد. بشکه ترافیکی دارای شبرنگ های ویژه ای است که در مقابل هر نوع نوری قابلیت انعکاس بالایی دارد و به خوبی در فاصله ای دور وسیله ایمنی را به نمایش در می آورد. این نوع از شبرنگ ها چون در محیط های مختلفی از آن ها استفاده می شود دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی برای ماندگاری بیشتر هستند.

    قیمت بشکه ایمنی

    خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید.

    فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا، انواع جدا کننده ترافیکی.مانند: بشکه ترافیکی، بولارد ترافیکی، نیوجرسی، کاشن تانک و …راباقیمت های مناسب و بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می دارد. برای اطلاع از قیمت بشکه پلاستیکی ترافیکی و آشنایی با شرکت های تولید کننده بشکه ترافیکی می توانید فروشگاه ایمن ترافیک کالا را بررسی کنید. به طور کلی بشکه ایمنی در بزرگراه ها، کارخانه ها و محیط های صنعتی بزرگ بیشترین کاربرد را دارد. انواع مختلف بشکه های ترافیکی با آب و یا شن پر می شوند تا در جای خود ثابت بمانند. استفاده از این تجهیزات ترافیکی موجب کاهش خطرات و افزایش ایمنی می شود. اگر چه انتخاب و خرید بشکه ترافیکی به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.

    بشکه ایمنی

    malihe
    پنجشنبه 13 شهريور 1399 - 3:08
    بازدید : 339

    استوانه ایمنی

    درباره استوانه ایمنی، شاید شما هم دیده و یا شنیده باشید که بسیاری از اتفاق های ناگواری که برای رانندگان و سرنشینان رخ می دهد به دلیل انحراف رانندگان از مسیر حرکت و کاهش دید آن هاست، این در حالی است که با استفاده از استوانه ترافیکی می توان به مجهز کردن مسیر عبور و مرور خودرو ها در شهر و خارج از شهر برای بالا بردن دید رانندگان و یا جلوگیری از انحراف آن ها از مسیر حرکت شان کمک شایانی کرد. با وجود رنگ روشن استوانه ایمنی، مسیر های جدا شده توسط آن ها به خوبی و به راحتی قابل دیدن است. به طور کل در دسته تجهیزات ترافیکی می توان به استوانه ایمنی اشاره کرد و اینگونه در نظر داشت که استفاده درست و به جا از تجهیزات ترافیکی می تواند تاثیر بسیار بالایی در بالا بردن سطح ایمنی داشته باشد که همین سبب می شود آمار تصادفات ناشی از کاهش دید رانندگان در حین رانندگی کاهش یابد. انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی متغیر، تحمل تابش اشعه خورشید و در نهایت مقاومت در برابر ضربه، از جمله مواردی است که یک استوانه ترافیکی استاندارد باید داشته باشد. استفاده از رنگ های روشن و همچنین به کارگیری نوارهای شبرنگ بر روی بدنه استوانه از جمله مواردی است که امکان رویت استوانه ایمنی را در هنگام تاریکی میسر می کند.

    کاربرد استوانه ایمنی

    از استوانه ترافیکی به عنوان جدا کننده های ترافیکی برای کاهش تصادفات استفاده می شود، همانطور که از اسم آن ها مشخص است از این دسته تجهیزات ترافیک شهری جهت مشخص کردن محدوده های رانندگان مشخص می شود تا از برخورد اتومبیل ها به ساختمان ها جداول خیابان ها و ... جلو گیری شود. استوانه ایمنییکی از تجهیزاتی است که برای ایجاد محدودیت های موقت مورد استفاده قرار می گیرد. مشخص کردن حریم راه، کنترل سرعت، جداسازی مسیرها و بسیاری از موارد دیگر را می توان با استفاده از استوانه ایمنی اجرا کرد. به طور کلی استوانه ایمنی، نیوجرسی پلاستیکی و... به عنوان جدا کننده ترافیکی در جهت جدا کردن مسیر، برای هدایت رانندگان در مسیر حرکتشان در پیچ های خطرناک، تقاطع اتوبان ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت از استوانه های ترافیکی برای بالا بردن ایمنی جاده و خیابان ها و در نهایت کاهش تصادفات می توان استفاده کرد. این محصولات در رنگ های روشن برای افزایش دید رانندگان مورد استفاده قرار می گیرد. در این شرایط می توان گفت که بیشترین کاربرد استوانه ایمنی در جدا کردن مسیر ها برای جلو گیری از انحراف رانندگان از مسیر حرکتشان است. استوانه های ترافیکی مانند دیگر تجهیزات ترافیک شهری دارای انواع گوناگونی هستند که از انواع آن ها می توان به استوانه ایمنی درجه2با شبرنگ لانه ، استوانه مسير نما ، استوانه ترافیکی شبرنگ دار و ... اشاره کرد.

    کلام آخر

     

    استفاده از استوانه ترافیکی برای کنترل ترافیکی در خیابان ها، جلوگیری از ورود خودرو ها به مسیر مشخص و .... مرسوم است. خرید استوانه ترافیکی نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره انواع استوانه ترافیکی دارد. شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع استوانه برای کاربری شما مناسب است. قیمت استوانه ترافیکی نیز بسته به متریال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنین اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل به کسب دریافت اطلاعات کامل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. استوانه ترافیکی ارائه شده در این سایت دارای گارانتی کیفیت و سلامت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع استوانه ایمنی سعی دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید کرده و با نازلترین قیمت ها به فروش برساند.

     

    استوانه

    malihe
    سه شنبه 11 شهريور 1399 - 20:10
    بازدید : 398

    بررسی ۷ مدل دستکش کار

    پیشرفتهای علمی در عرصه های مختلف کیفیت زندگی انسان را ارتقا داده است. پیشرفت تکنولوژی علاوه برراحتی،انسان را در معرض خطرات ناشناخته ی فیزیکی وشیمیایی قرار می دهد و تنها تجهیزات حفاظتی می تواند از قسمت های مختلف بدن محافظت کند.خوشبختانه امروزه ابزارهای موثری مانند، دستکش کار، ماسک، لباس و ... وجود دارد که ایمنی انسان هنگام کار را فراهم می آورند.

    دستکش لاتکس

    دستکش پلاستیک طبیعی یا همان لاتکس، ارزان قیمت ترین ومتداول ترین دستکش ها در صنایع شیمیایی هستند، البته لاتکس در مقابل مواد شیمیایی مقاومت بالایی ندارد. بیشتر در صنایع غذایی ودارویی از دستکش لاتکس استفاده می شود. یکی از نگرانی های استفاده از این دستکش پودر موجود در آن است که ممکن است برای پوست دست آلرژی ایجاد کند.

    دستکش نیتریل

    دستکش نیتریل در برابر مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارد.از لحاظ قیمت از دستکش لاتکس گرانتر اما از سایر دستکش ایمنی ارزان تر ومقرون به صرفه هستند.نیتریل در مقابل بنزین، نفت وسایر حلالها مقاومت خوبی دارند. غالبا تولید کنندگان مواد شیمیایی برای انجام فعالیت در کارخانجات از آنها استفاده می کنند. هم چنین دستکش نیتریل ضد حساسیت هستند.

    دستکش ضد برش

    اگر مجبور هستید سالها با دستگاه برش کار کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستکش ضد برش است. این دستکش  به گونه ای طراحی شده که ازبریده شدن دست شما توسط دستگاه و ابزار تیز و برنده جلوگیری می کند. معمولا صنایع سنگ، چوب وفلزات نیاز به ابزار سایشی وبرشی دارند. دستکش ضد برش با دسته بندی مختلفی از نظر مقاومت، بازده و قیمت در بازاروجود دارد.

    دستکش جوشکاری

    سوختگی رایج ترین آسیب وخطری است که به دلیل جرقه ها ومواد مذاب در جوشکاری فرد را تهدید می کند. این امر استفاده ازدستکش ایمنی در حین جوشکاری را ضروری می کند. از چرم های مورد استفاده در دستکش جوشکاری می توان به پوست گوزن، پوست بز،چرم گاو وپوست آهو اشاره کرد. قیمت دستکش جوشکاری تابع مواد اولیه به کار رفته در آن می باشد.

    دستکش کف مواد یا دستکش کارگری

    دستکش کارگری از جنس پلی استراست. کاملا ضد حساسیت بوده وبه دلیل منافذ ریزی که در بافت آن وجود دارد مانع از عرق کردن دستها می شود. روکش لاتکس این دستکش در مقابل چسبندگی وسایش مقاومت ایجاد می کند. در کارهای ساختمانی، کشاورزی، حمل ونقل وصنایع خودرو کاربرد دارد. قیمت دستکش کف مواد بر اساس موادی که درکف  آن استفاده می کنند دامنه ی متغیری دارد.

    دستکش زنجیری قصابی

    دستکش زنجیری قصابی با نام دستکش قصابی شناخته می شود. برای محافظت از دستها در حین کار کاربرد دارد.این دستکش از زنجیرهای کوچک فلزی بافته شده ومحدودیت چندانی در حین کارایجاد نمی کند. استفاده از این دستکش راحت است. کاربرد آن در مکان هایی که با چاقو وابزار تیز سروکار دارند مانند کشتارگاه،قصابی ورستوران ها به چشم می خورد. همچنین این دستکش به صورت تک لنگ هم عرضه می شود. قیمت آن نسبت به دیگر مدل دستکشها بالا است.

    کلام آخر

    دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. در خرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید. با یک انتخاب درست و اصولی بسیاری از خطر ها و آسیب های جبران ناپذیر قابل پیشگیری می شوند و علاوه بر آن میزان رضایت کارکنان، راندمان، سود دهی و رونق کسب و کار افزایش مییابد. اگر چه انتخاب و خرید بشکه ترافیکی به نیاز و هدف اصلی شما بستگی دارد،.اما اگر درک درستی از محصول مورد نیاز خود نداشته باشید،.ممکن است با مشکلات متعددی مواجه شوید. پس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا در تماس باشید،.تا آنها شما را در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند.

     

    دستکش کار

    malihe
    چهارشنبه 12 شهريور 1399 - 16:43
    بازدید : 419

    انواع چراغ راهنمایی نسل جدید

    فارغ از اینکه تاریخچه اختراع چراغ راهنمایی ما را به چه نکاتی می رساند و یا اینکه ایده اولیه آن چگونه شکل گرفت، بهتر است به مسائلی بپردازیم که بار فنی بیشتری برای ما به دنبال داشته باشند. چراغ راهنمایییکی از مهمترین تجهیزات ترافیکی است که نقش به سزایی در کنترل عبور و مرور خودروها دارد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، چراغ راهنمایی نیز تغییرات بسیاری نسبت به مدل های اولیه آن کرده است . همانطور که در مقاله تاریخچه چراغ راهنمایی رانندگی توضیح دادیم در مدل های اولیه، از نفت برای روشن کردن آن استفاده می شده است. یکی از ضعف های چراغ راهنمایی نسل قدیم، وزن بسیار زیاد آن بوده است، بدنه فلزییکی از دلایل وزن آن بوده است. سرویس و نگهداری آنها نیز براحتی چراغ راهنمایی حال نبود.

    انواع چراغ راهنمایی رانندگی نسل

    جدید چراغ راهنمایی با توجه به مرور زمان و افزایش حجم خودروها به چندین دسته تقسیم شد. از عوامل این تغییرات ورود مواد اولیه پتروشیمی و همچنین کشف ال ای دی در دانش الکترونیک، بود. این تحولات در زمینه تغییرات چراغ راهنمایی و امکان ایجاد نسل جدید چراغ با کم ترین میزان مصرف انرژی، و بیشترین بازدهی را ممکن ساخت. تمامی این موارد درنهایت به کاربردی شدن هرچه بیشتر این ابزار منجر شد. از نسل جدید چراغ راهنمایی میتوان موارد زیر را ذکر کرد.

    چراغ راهنماییLED

    در این نوع چراغ راهنمایی و رانندگی بجای استفاده از لامپ های پر مصرف که هزینه زیاد و طول عمر کمی دارند، از دیود های ال ای دی برای رنگ های مختلف خانه های چراغ در ساختار آن استفاده شده است. به این چراغ های ال ای دی ماژول گفته می شود و در صورت خرابی فقط کافی است که ماژول را تعویض کرد. قیمتچراغ راهنمایی رانندگی ال ای دی با توجه به کاربردهایی که امروزه دارد به هیچ وجه قابل مقایسه حتی با یکی دو دهه اخیر هم نیست. ازدیگر مزایای چراغ راهنمایی ال ای دی می توان به پرتاب بالای نور آن اشاره کرد. چراغ راهنمایی رانندگی ال ای دی پرتاب نور و طول عمر بالای این چراغ از بزرگترین مزیتهای آن نسبت به نسل قدیم است.

    چراغ چشمک زن خورشیدی

    ایده ترکیب پنل های خورشیدی در ذخیره انرژی و کاربرد ال ای دی، چراغ راهنمایی سولار را به عرصه تکنولوژی وارد کرد تا منبع تامین انرژی ارگانیک، تجربه ای جدید را رقم بزند. همانطور که از نام این محصول مشخص است، بجای استفاده از برق در چراغ چشمک زن خورشیدی از پنل های خورشیدی استفاده می شود. در طول روز پنل یا سلول های خورشیدی با انرژی خورشید شارژ شده و دیگر نیازی به استفاده از برق در این چراغ ها نیست. پس از شارژ کامل باطری با استفاده از نور خوشید به مدت 7 شبانه روز دیگر نیاز به شارژ مجدد ندارند پس خیالتان از بابت هوای ابری نیز راحت باشد! وارد شدن چراغ راهنمایی چشمک زن خورشیدی به تجهیزات ترافیکی باعث شده سالانه آمار تصادفات جاده ای کاهش چشمگیری داشته باشد. چراغ چشمک زن سولار را با توجه به بی نیاز بودن برق شهری، می توان در دورترین مناطق و جاده ها مشاهده کرد.

    کلام آخر

    چراغ راهنمایی لامپی از جمله قدیمی ترین انواع چراغ راهنمایی و رانندگی به شمار می آید. با پیشرفت علم امروزه لامپ های رشته و هالوژنی جای خود را به ال ای دی داده است و چراغ راهنمایی ال ای دی  با مصرف پایین برق و پرتاب نور بیشتر، کاربردی تر به نظر می رسد. خرید چراغ راهنمایی سولار در مکان هایی که دسترسی به برق مقدور نیست و یا هزینه برق بالا است کاربردی خواهد بود. قیمت چراغ راهنمایی ال ای دی سولار نسبت به دیگر انواع چراغ راهنمایی بیشتر است اما در طولانی مدت با صرفه جویی که در مصرف برق می شود این هزینه جبران خواهد شد. ایمن ترافیک کالا به عنو.ان تولید کننده انواع چراغ چشمک راهنمایی در زمینه گارانتی و نصب محصولات خود نیز خدمات قابل توجهی ارائه می نماید.

    چراغ راهنمایی

    malihe
    پنجشنبه 13 شهريور 1399 - 2:06
    بازدید : 409

    طراحی خلاقانه مبلمان شهری و زیباسازی شهر

    همه ما به شکل‌های مختلفی تجربه استفاده از مبلمان شهری را داشته‌ایم و در بیشتر موارد پیش خودمان از طراحان آنها تشکر کردیم. وجود یک سطل زباله خلاقانه یا وجود یک نیمکت پارک زیبا و دلنشین یا حتی استفاده از وسایل ورزشی برای کاهش وزن نمونه‌هایی از کاربردهای مبلمان شهری هستند که هر کسی با توجه به نیاز خود از آنها استفاده می‌کند. گاهی این مبلمان صرفاً جنبه زیبایی و تزئینی داشته و در برخی موارد از آن‌ها برای تبلیغات استفاده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که مبلمان های شهری بسیار متنوع باشند و به طراحان آنها امکان خلاقیت و پیاده سازی ایده‌های نو را بدهند. اصطلاح مبلمان شهری در صنعت شهرسازی به کار برده می شود. منظور از این اصطلاح ابهام برانگیز چیست؟ لازم است هر شهری برای رفاه ساکنانش مجهز به تجهیزات و اسباب خاصی شود. با استفاده از این اسباب و وسایل محیط برای انجام فعالیت های روزانه و شبانه ی شهروندان آماده می شود.

    تعریف مبلمان شهری

    در صنعت شهرسازی، سعی می شود که با در نظر گرفتن فرهنگ شهروندان و هویت آن ها، زیبا سازی انجام بگیرد. مسئولان شهری با استفاده از تجهیزاتی مانند: نیمکت های شهری، ایستگاه اتوبوس و وسایل ورزشی پارکی، شهر را برای زندگی راحت آماده می کنند. همچنین مسئولان و برنامه ریزان شهری با استفاده از تجهیزات روشنایی و نورپردازی سعی می کنند که احساس آرامش را در مردم ایجاد کنند. مبلمان شهری اصولا یک مقوله گسترده برای مطالعه و طراحی و پیاده‌سازی اسباب و لوازم رفاهی و زیباسازی شهر است. در ادامه به تعریف و نحوه خرید مبلمان و تجهیزات شهری خواهیم پرداخت و مثال‌هایی را در این باره ارائه خواهیم کرد.

    نقش مبلمان شهری

    در زیبایی شهر مبلمان شهری به ابزارها و تجهیزاتی گفته می‌شود که توسط شهردارییا سایر نهادهای دولتی در مکان‌های عمومی تا افراد جامعه به صورت رایگان از آنها استفاده کنند. این تجهیزات ممکن است دستگاه‌های پیشرفته مانند دستگاه‌های ورزشی و یا چراغ‌های هشدار دهنده باشند، یا حتی در برخی از یک آلاچیق ساده یایک نیمکت خلاقانه استفاده شده باشد. بنابراین مبلمان را می‌توان دستگاه‌های رایج و کاملاً معمولی در استفاده از اماکن عمومی شهری معرفی کرد. اما نقش مبلمان شهری متفاوت است و برای هر کدام از آنها، یک کاربرد خاص وجود دارد. برخی از این نمونه‌ها صرفاً برای کارهای ورزشی هستند که تحت عنوان مبلمان ورزشی شناخته می‌شود. برخی دیگر جنبه تبلیغی و اطلاع‌رسانی دارند که علائم داخل پارک و ماکت‌ تبلیغاتی در این دسته قرار می‌گیرند.

    کلام آخر

    خرید نیمکت پارکی علاوه بر پارک ها، خیابان ها برای باغ، ویلا و فضای سبز مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری نیز مناسب می باشد. انتخاب نیمکت علاوه بر بودجه مالی به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد. در مناطق مرطوب بهتر است که از نیمکت پارکی بتنی، سنگی و سیمانی استفاده شود و اگر آب و هوای معتدل دارید مدل های نیمکت چوبی، فلزی و چوبی و فلزی بهترین انتخاب می باشد. قیمت نیمکت پارکی سیمانی، بتنی و سنگی نسبت به دیگر انواع نیمکت بیشتر است اما به دلیل مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و همچنین ضد سرقت بودن آن برای محیط شهری بهترین انتخاب است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری مخصوصا انواع نیمکت فلزی، چوبی، سیمانی، بتنی و .. است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این محصلات از فروشگاه اینترنتی ما دیدن نمایید.

    فروش نیمکت پارک

    malihe
    چهارشنبه 12 شهريور 1399 - 1:45
    بازدید : 451

    تاریخچه ی لباس کار

    شاید بتوان گفت قدمت لباس کار به دورانی باز می گردد که صاحبان صنعت و حرفه های مختلف دریافتند که برای انجام بهتر کارهاو محافظت از خود بهتر است لباس مختص همان کار و شغل خود را پیش از شروع کار به تن کنند. از آن زمان طراحی و تولید لباس هایی که مناسب مشاغل و حرفه های مختلف باشد آغاز شد. با پیشرفت علم و تکنولوژی طراحی ها و جنس لباس های کار تولید شده بهتر شده و لباس های راحت تر، مقاوم تر و ایمن تر بیشتری تولید و به بازار عرضه شد.اما شاید این سوال پیش آید که اصلا خرید لباس کار و پوشیدن آن چه لزومی داردبا ما همراه باشید تا به پاسخ این سوال برسیم.

    اهمیت لباس کار

    اهمیت لباس کار به خاطر کارکرد چند گانه ی آن استکه باعث شده است این نوع از لباس در کنار تجهیزات و ابزار تمام پیشه وران و صاحبان صنایع مختلف به چشم بخورد.از جمله مزیت ها و کارکردهای لباس کار عبارتند از:

    • حفاظت از بدن و تامین ایمنی و سلامت فرد

    اولین و مهم ترین کارکرد لباس کار تامین ایمنی و تضمین سلامت است. به جرات می توان گفت که هیچ شغلی نیست که عاری از خطر و تهدید باشد. جوشکاری، کارگری، مهندسی، مکانیکی و غیره همه به نوبه ی خود کارهای سخت و دارای ریسک محسوب می شوند. پوشیدن لباس کار عایق حرارتی  برای یک جوشکار او را در برابر جرقه های آتشمحافظت می کند. لباس کار ضد آب کارگر شاغل در بخش تاسیسات آبی و نفتی را در برابر نشت مایعات و خطرات ناشی از آن محافظت می کند. لباس آتش نشانی جان آتشنشان را در میان شعله های آتش حفظ می کند و موارد بیشمار دیگری که اهمیت تهیه و پوشیدن لباس کار را به ما گوشزد می کند.

    • حفاظت از لباس های شخصی فرد

    شاید به نظر کم اهمیت به نظر برسد اما محافظت از لباس های شخصی نیز یکی دیگر از کارکردهای لباس کار است. تصور کنید که یک مکانیک بدون پوشیدن لباس کار هر روز به سر کار رفته و به کار تعمیرات مشغول شود. شستشوی هر روزه ی لباس های کثیف و روغنی این مکانیک باعث از بین رفتن و کهنه شدن لباس های شخصی او خواهد شد. و چه بسا درآمد او کفاف خرید لباس های جدید را برای او ندهد. پس می توان نتیجه گرفت که پوشیدن لباس کار علاوه بر حفظ ایمنی می تواند صرفه ی اقتصادی نیز داشته باشد.

    • حفظ انضباط شخصی و امکان تفکیک مشاغل در محیط کار

    این مورد نیز کارکرد دیگر لباس کار در مراکزی مانند بیمارستان ها و کارخانجات است. از روی نوع طراحی و رنگ لباس کار می توان کارگر و مهندس یک کارخانه و یا دکتر و بهیار یک بیمارستان را از هم تشخیص داد و این خود مزیت بزرگی برای پرسنل ومراجعان به حساب می آید.

    خرید لباس کار

    خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. امروزه خرید لباس کار به واسطه ی فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا کار بسیار راحت و کم دردسری است. شما با مشاهده ی انواع لباس کار و مطالعه ی مختصات و ویژگی های هر کدام از آن ها می توانید مدلی را که فکر می کنید برای شغل شما مناسب تر است انتخاب و تنها با چند کلیک خریداری و در سریع ترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید.

    فروش انواع لباس کار

     

    malihe
    چهارشنبه 12 شهريور 1399 - 2:32
    بازدید : 389

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 84
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه